Kastreringar och Knölar

Jag är inte riktigt nöjd med vädret idag - det pissar ner regn.
Andra praktikveckan på djurkliniken börjar idag, det är ju måndag som ni vet. Får se vad den här veckan bjuder på för händelser. Undra om det kommer vara en stor operation igen? Det vore väldigt intressant att se. Känns som att kastreringar och knölar är vardagsmat just nu. Att se när kött skärs upp av en liten kniv är inte läskigt alls längre. Man blir väl lite van vid det antar jag.

Nu ska jag packa väskan och kliva ut i regnet. Jag skulle hellre önskat att klockan var runt 22-23 igårkväll just nu för då hade jag haft en hel natts sömn framför mig.. Men så är inte läget utan nu är det bara att tvinga sig ut med paraplyet i högsta hugg.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken vacker dotter jag har:)

2010-11-15 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0