Ni vet, som i tecknade filmer.


Godmorgon, om jag nu kan säga det med en sanning i rösten. Jag skulle snarare säga att den här morgonen är allt annat än god. Vi kan ju börja med att jag sovit fruktansvärt dåligt så jag har fått mindre än 4 timmar sömn inatt vilket inte gör mig allt för laddad för att komma dödstrött första dagen på min APU. Nu när jag äter frukost fick jag lite ångest för att jag tänkte äta vitt bröd til frukost. Det är såna där snabba kolhydrater har jag hört, och dom skulle man ju tydligen akta sig för så nu sitter jag och käkar ett annats slags bröd, mörkt, som jag egentligen inte äns tycker om.

Into nog med det, när jag vaknade var den första individen som jag möts av en spindel på min byrå. På MIN byrå?! Vad hade den för rätt att äckla sig på mina möbler? Inga, så jag sprang ut i köket så fort som möjligt och försökte hitta ett mordvapen, en tidning, så att jag kunde slå ihjäl inkräktaren.

En fjärde sak som stör mig också. För att komma till min APU i Motala måste jag först ta en tidig buss till Vadstena, vänta ett tag i Vadstena och sen ta en annan buss till Motala. Varför går det inga direkt bussar tillräckligt tidigt? Orättvist.

Idag känns det sådär som att man är i en tecknad film ni vet. Med ett svart regn moln över sig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Dotter snart kommer det bättre tider, trust me:)puss

2010-11-08 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0