sista praktik dagen



Idag är det min sista dag på djurkliniken. Tänk vad tre veckor har gått fort! Hoppas de kommande tre veckorna också går fort.. för sen är det jullov!

För att för sista gången visa att jag är en liten rar praktikant har jag köpt en liten låda med Noblesse till dom, bara för att dom ska få ett litet tack för all hjälp och allt dom lyckats lära mig under dom här veckorna. (även kallat fjäsk).

Nu håller vi tummarna på att jag får ett gott omdöme med mig därifrån till skolan. Skulle vara rätt trist att få ett uselt betyg av en djurklinik, när man kanske någon gång i framtiden har tänkt att jobba på en..

Nu har jag en massa dötid här på morgonen. Jag var snabbare än jag räknat med.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0