Sitter här på min röv och gör ingenting

Såhär ser jag ut just nu. Sitter stilla på min röv och gör absolut ingenting. Försöker få tiden att gå, men den sniglar sig fram verkligen. Men om tio minuter kan jag börja packa väskan och fixa lite saker som ska med till kliniken. Och dom där 10 minuterna går saaakta.

Vet ni föresten?
Den här helgen lär bli skapligt grym. Idag ska jag och några vänner fira världens bästa Nathalie som fyller 17 år. Imorgon ska jag in en sväng till linköping på eftermiddagen och pyssla med lite trevliga saker och på söndag åker jag hem till mormor&morfar och äter första advent-middag tillsammans med en stor del av mammas släkt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo vad jag förstår så syns vi inte ikväll när vi kommer till far din men du får ha en trevlig kväll med dina vänner kram cilla

2010-11-26 @ 08:17:34
Postat av: Fanny Borg

Nae, tyvärr inte. Hade varit trevligt, men jag var fullbokad den här helgen haha :) kram!

2010-11-28 @ 10:22:41
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Fanny Borg

Nae, tyvärr inte. Hade varit trevligt, men jag var fullbokad den här helgen haha :) kram!

2010-11-28 @ 10:22:42
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0