stressad like hell


bilden är gammal som satan
(höhö. fast bara typ. den är från i somras)

Hemkomsten från skolan brukar ta runt 1,5 timme i vanliga fall då tåg och bussar funkar som helt vanligt. Just nu får jag räkna med att det tar minst två timmar att ta sig hem. MINST. Idag tog det 4 timmar.

Jag är väldigt stressad. Så stressad att jag faktiskt inte klarar av att äns äta med ro för hela tiden lurar tanken att jag har massor av skolarbete som ska göras så fort jag har ätit upp och det leder till att jag blir nervös för att inte hinna med det jag ska och då slänger jag i mig maten. Hur nyttigt är det?

Klockan är drygt kvart över 9 på kvällen och jag tänker slänga mig i säng (kanske inte slänga mig.. men iaf lägga mig i sängen). Överarbetad eller nått? Så går det när man bara nöjer sig med det högsta betyget, ajjemen!

puss & godnatt.
nu håller vi tummarna på att det ska gå något lättare att ta sig till och från skolan imorgon. HÅLL TUMMARNA SA JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0