374 mil bort

EGYPTEN
Från blekfis till brownie. Känns jäkligt gött om ni frågar mig. Och Egypten var ännu mer gött. Runt 40 grader i skuggan nästan varje dag. Kallaste dagen hade vi nog 37 grader i skuggan.. brr! Hotellet var fint, personalen där var hur härliga som helst och havet var varmare än poolerna (som är ca 30grader varma) vilket ingen i min familj varit med om förut. Och kära Animition Team, jag saknar dom! 5 "unga vuxna" som höll i shower varje kväll, höll i aktiviteter på hotellet som vattenpolo, vatten aerobic, beach vollyboll och mycket annat kul. Jag vill tillbaka!

Jag har hundratals av bilder på datorn men jag orkar verkligen inte ladda upp mer. Finns mycket fler på facebook, för er som har mig där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0