Dagens..



Dagens humör: lyyycklig
Dagens mående: lite trött, annars helt okej
Dagens borde: packa, städa mitt rum och vila
Dagens frisyr: naturligt och utsläppt haha
Dagens smink: kanske blir lite mascara.. om jag orkar..
Dagens parfym: JLO Sunkissed Glow
Dagens klädsel: Mjukis och sånt där skönt på en måndag morgon
Dagens planer: Packa och städa rummet
Dagens vill ha: soooooool
Dagens längtan: EGYPTEN SÅKLART!
Dagens fundering: Funderar rätt mycket på vad jag ska packa
Dagens beroende: muuusik
Dagens tråkigaste: Inte sova så länge jag vill
Dagens saknad: Daniel som åkte hem igår
Dagens tidning: Extra
Dagens låt: Wake up - Coheed and Cambria
Dagens just nu: springa och borsta tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0