"fan vilken tönt du är"

Jag skällde lite på mig själv igår ikväll. Jag var ensam hemma hela natten och när jag skulle gå och lägga mig blev jag övertrött när jag i grund och botten var dödstrött. Och när man ligger ensam i en mörk lägenhet och känner att man inte kommer kunna somna på ett tag börjar man lyssna efter konstiga ljud. Ni vet nog själva hur det är.

Det var då som jag började skälla lite på mig. Min hjärna skällde på den del av hjärnhalvan som koncentrerade sig på att lyssna på minst lilla löjliga ljud och jag tänkte elakt mot mig själv "fan vilken tönt du är".

Min pojkvän fick ringa mig och prata med mig under natten tills min övertrötthet gick över och jag kände att jag faktiskt kunde somna. Mesigt värre, och jag har tur som har en sån bra kille som ställer upp på vad jag kan tänkas hitta på.

Just nu: jätte trött, mitt "lockiga" (snarare vågiga) hår och en mysiströja.

Kommentarer
Postat av: agnes

sv: ja men de är ju så jäkla kul! funderar om ja ska spela lite idag me ;)

2010-11-02 @ 07:24:48
URL: http://aagnesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0