fredagsäventyr med min coola rockiga brud!

Här är min fräne vän *pil neråt*



Till skolan först. Eventuellt göra ett matte C prov som kommer att gå så dåligt det aldrig tidigare har gjort på ett matteprov. Det kan bero på att jag inte haft en enda genomgång om derivata (som vi jobbat med) och när jag viljat ha hjälp på lektionerna så har läraren inte ens varit där för hon har varit sjuk och så varit hemma av vård av barn. SHIET!

Efter det mikrobiologi. Att gå igenon Meios är nog inte alltför krångligt, och så ska jag lämna in min mikrobiologiska labbrapport om bakterier. EFTER DET ÄR DET LOV.

Jag hänger på Sofia till linköping tillsammans med Carro. Tar en fika inne i stan. Carro åker hemåt och jag & sofia åker hem till henne för att byta om och fixa till oss och drar sedan till en liten fest där folk kommer vara smått utklädda. Vad ska jag vara då..? hint: rosa leopardmönster med rosa fluffiga öron..

Ha en bra fredag så hörs vi nog imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0