Hallå där!

Mitt internet har varit borta i några dagar!
Eftersom att mamma precis flyttat till ny lägenhet hade vi inte fått nått internet förrän nu.


Nu är jag här igen!
Som det står där uppe så var jag utan internet i några dagar. Närmare bestämt sedan torsdags (alltså 6 dagar). Det var igår eftermiddag som vi fick hem modemet (tror jag?) och min bror kopplade in allt. Så nu kan jag äntligen blogga, använda spotify, facebook.. ja ni vet ju hur det är.

När jag kommer hem från skolan ska jag försöka "blogga ifatt" lite om det ni missat.. Bl.a om den senaste helgen, som var riktigt härlig!

Innan dess är det skola som gäller. Igår hade jag ett Ordkunskaps prov i svenska med 130 olika ord. Idag har jag Djursjukvårdsprov och Matte C prov. Logaritmer.. vem behöver egentligen dom?

puss på er så länge,
så hörs vi senare idag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0