Hemkommen

Hemma från en mysig helg i Örebro. Förstår inte hur en helg kan flyga iväg sådär snabbt som den alltid gör. Det är ju trots allt 2 dagar. Lite lurigt? Det har iaf fikats, gåtts på bio (paranormal activity 2, sevärd) och mysts hemma i lägenheten. Tråkigt nog misstänker jag att min hosta som inte gett med sig än (ni vet den jag varit hos läkaren för ett par gånger?) börjar bli jobbigare igen. Inte nog med det låg jag med huvudvärk igår kväll, ont i halsen och så är jag ovanligt trött. Jag somnar vart som helst bara jag blundar i knappt 5 minuter. Inte likt mig alls.

Nu ska jag packa upp den rosa/gråa väskan och sen sätta mig och lära mig lite om Energi och Gas i Fysiken. Prov imorgon, och det är inte så populärt.

Här är en bättre bild på att jag åtminstonde fick lite färg i Egypten.

Kommentarer
Postat av: bästa kusinen ;)

ge mig din färg !

2010-10-25 @ 19:10:53
Postat av: Fanny Borg

haha :]

2010-10-26 @ 05:45:32
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0