Jag har allt rätt att vara trött



Det är faktiskt sant. Nu får jag faktiskt klaga, det är tillåtet. Varför? Jo för att jag går omkring med feber, hosta och är eländig och trots det är jag i skolan och kommer att vara det hela veckan SÅ jag får vara trött.

Skolfoto 9.15 idag. Jag känner mig inte ett dugg fräsch och absolut inte så fräsch att jag har lust att hamna på ett kort som resten av skolan kommer kunna titta på sen. "Vad är det där för en lurk?" kommer dom tänka, garanterat.

Ska äta upp min frukost och försöka få iordning lite på morgon ruffset och försöka se lite mänsklig ut åtminstonde innan jag lämnat ytterdörren den här morgonen.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0