Studiedag



Godmorgon!
Inatt sov jag gudomligt, helt ärligt! Sovit i närmare 11 timmar inatt och känner mig för en gångs skull inte helt trött och hängig i huvudet. Kan inte säga annat är underbart.

Idag har jag studiedag. Tycker att den var välförtjänt, då vi hade ett prov i tisdag och två prov igår. Men jag kan inte spendera den här dagen till att bara slappa och strunta i skolan. Idag är det 5 dagar kvar tills vi reser och jag har lite saker att göra klart innan jag blir ledig från skolan. Men visst låter det skönt med 5 dagar kvar..?

Nu ska jag fortsätta digga lite musik, kolla läget på facebook och sen hittar jag säkerligen på något! Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0