Hemma i Sverige



Hej folket!
I tisdags natt kom jag innanför dörren i våran lägenhet här i Mjölby. Resan hem började kl 12.25 i Egypten och slutade i Mjölby ca 01.00 samma natt. Egyptenresan har varit helt fantastisk! Men jag gör ett inlägg om den senare idag. Just nu är det morgon och jag ska till skolan så jag har lite ont om tid.

Igår packade jag upp resväskan, kollade vad man missat här hemma på bl.a facebook, tog ett bad och en långdusch, kollade på Grey's Anatomy och så pratade jag med Daniel i telefonen. Hade en väldigt bra och lugn dag med andra ord.

Bilden ovan är rätt dålig, men försökte ta en bild på hur brun jag har blivit. Får väl ta en ny där man ser de vita bikini linjerna men den där får duga så länge.

Vi får höras senare idag och då ska jag också försöka lägga upp bilderna här på bloggen. Just nu har jag fullt upp att få upp dom på facebook. Seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0