Vi syns om en vecka!

En gammal klassiker passar väl in här..?


Nu är det inte långt kvar tills jag ligger i Egyptens varma klimat och känner mig som kung för en vecka. Inatt kl 03.00 åker vi från Mjölby till Arlanda och på tisdag morgon lyfter planet som tar oss ner mot Afrikas kontinent. Finns bara ett ord: naaaajs!

Vi hörs om en vecka ungefär, då jag kommit hem. Kan lova att ni kommer få se bilder från Egypten då. Så länge får ni ha det så jätte bra här hemma i Sverige och självklart tänka på mig som ligger i solar och badar.. Nävars. Jag kommer tänka på er där hemma. Och jag kommer speciellt sakna att höra rösten från min fina pojkvän som är kvar i Örebro. En hel vecka utan att höra ett ord från honom.. Hur kommer det gå?

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0