Matte C(epe)

Gammal bild. Inte ett dugg pepp på att fixa en helt nytagen bild för kvällen.



Jag känner mig helt hängig. Haft huvudvärk hela dagen. Fryser väldigt mycket, är trött och så kan jag helt plötsligt bli yr. Förhoppningsvis blir det inte värre, för jag vill vara pigg och frisk till helgen. (jag måste vara det!)

När jag kom hem från linköping satte jag mig och räknade matte i ca 1,5h. Känner att jag räknade rätt mycket men blir lite små besviken att det fortfarande är 1 sida kvar att räkna innan jag är klar med läxan vi fick. Det får jag göra klart imorgon, för nu orkar jag inte mer. Måste sova tidigt, känner mig ju inte frisk.

Snart kommer det upp lite bilder från när min klass var i kolmården senast!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0