Mitt i veckan.

 

Sjukt snyggt?
Nån gång i framtiden när jag kommit över min nålrädsla vill jag verkligen tatuera mig! Har länge funderat på att nångång tatuera in latinska ordspråket dum spiro spero (så länge jag andas, hoppas jag) i nacken.

 

Den här dagen var varit väldigt långsam. Sov inte alls mycket inatt, vilket inte är så ovanligt just nu. Min hosta håller mig vaken och väcker mig om jag lyckas somna. Förhoppningsvis försvinner den snart. Hosta borde ju inte överleva längre än 2 veckor åtminstonde..?


Vad väntas nu ikväll då..? Djursjukvård. Har första provet för den här terminen imorgon och det känns ganska okej. Tror nog att jag kan det mesta inför imorgon så blir inte så mycket plugg, som tur är. Den här veckan har verkligen varit fylld av skolarbete!

vi kanske hörs ikväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0