När mitt internet var borta..


Under tiden som mitt internet har varit nere så har detta hunnit hända:

- Varit hos sjukgymnast med min hälsena, som jag lyckades skada under Rixfm som var för gansks exakt 20 dagar sen. Fick ett litet schema på några veckor om hur jag ska "träna" senan och få den frisk igen. Jag hade tydligen lyckas att antagligen slita av en liten del av senan eller så var den nära på att gå av helt och hållet.

- Spenderat en hel helg med min underbara pojkvän (:daniel som fick äran att vara med på en lapp på bilden). Fredagen var en riktigt mysdag med film, lördagen sköt vi lite olika pistoler tillsammans med pappa och några till och framåt kvällen blev det lite party och jag fick träffa Lenas pojkväns nyfödda kattungar (som jag tyvärr inte tog några kort på!), och söndag var lite tråkig för då åkte han hem. Men en underbar helg hade vi!

- Min rumpa har blivit visad och inzoomad på TV4 nyheterna här i Östergötland! Det var under kampanjen Don't Drink and Drive som jag och Carro satte oss i en bil, som snurrade runt så man var upp och ner, och sedan skulle vi ta oss ut. Just då filmas vi tydligen in och det man ser i hela TV-rutan är min rumpa. Kan lova att jag nästan tjöt av skratt när jag såg detta! (Kan kanske lägga upp videon på det senare!)

- Har även lyckats dra på mig en envis (med envis menar jag att det inte gått över på snart en vecka!) rethosta som blandas med huvudvärk, trötthet, lite förkylning och då & då lite härliga bröstsmärtor. Inte alls roligt och verkligen ingen bra tidpunkt. Har väldigt mycket att göra i skolan just nu så det är bara att bita i det sura äpplet och försöka klara av skolan trots att jag känner mig hängig.

Sedan har det självklart hänt väldigt mycket mer, men det blir alldeles för mycket om jag ska skriva upp det här. Hoppas eran vecka har varit händelserik. Känns som att jag har noll koll när jag inte kunnat vara inne på Facebook. Hur löjligt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0