Nedräkning nere på 0!


Inatt sover jag bredvid min bby.

Jag har räknat ner till den här dagen i en vecka. Varje dag har jag tänkt "nu är jag ett dygn närmare!". Vad är jag ett dygn närmare..? Jo att min finaste kommer hit och spenderar hela helgen med mig. Och det är idag som han kommer! Äntligen!

Får se hur aktiv bloggen kommer vara under de närmaste 3 dagarna. Jag misstänker att jag inte kommer tänka på den så mycket men kanske slänger in ett inlägg? Vi ska iallafall ha en riktigt bra helg, det kan jag lova er. Skulle jag inte skriva något inlägg kommer det kanske på söndagkvällen eller på måndagen, det är sånt som märks.

puss på er och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0