.. och så gick det för Fanny..


Fick läkartid kl 15.00 idag. Så var bara att ta ledigt från skolan efter lunch och försöka ta sig hemåt och promenera till vårdcentralen. Kom hem därifrån 15.30 med hela apoteket i bakfickan. (känns åtminstonde som det).

Dom vet inte riktigt vad som är felet med mig. Det är antigen en virusinfektion i kroppen, men för att vara säkra på det ville dom ta blodprov. Ajdå, ett problem - jag är hysteriskt rädd för nålar. Fick dom att låta mig iallafall vänta till måndag och se om det blivit något bättre nu över helgen när jag hade apoteket med mig hem. Det gick dom med på. Men är det likadant eller värre måste jag ta blodprov på måndag och då väntas antagligen antibiotika.. Usch!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0