she got those eyes



På mitt skrivbord ligger just nu en påse med halstabletter och en "karta" med några andra halstablett liknande runda saker. Det har även ätits några tabletter mot hosta och så har det druckits treo för att bli av med huvudvärk . Tillsist så har jag gått omkring i en stickad tröja hela dagen för att försöka bli av med lite av den plötsliga frossan som ibland kommer från ingenstans. Så nu känner jag mig.. rätt okej. Lite bättre än vanligt iallafall.

Nu i helgen skulle jag ha träffat min saknade bästa vän Nathalie som jag inte sett på väldigt länge, men tyvärr blir det inte så. Elaka, envisa virus.. Men så snart jag blir frisk från det här så är jag back on track och kan träffa henne!

En sak som jag inte kan sluta tänka på är min fina pojkvän som för ett tag sedan är bosatt i Örebro. Jag saknar honom, hela tiden. Förhoppningsvis åker jag upp till honom rätt snart och ser hur han har det där uppe. (han är bäst, bara så att ni vet)

Nu vill en kompis spela Röj på msn (haha), så vi får höras imorgon!
puss & godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0