singing screaming kissing tugging



I morse vaknade jag med en torsdags-känsla. Tänk er lyckan när jag tänkte att väldigt snart är det fredag, och försök föreställa er hur mitt leende plötsligt vände sig upp och ner när jag insåg att det bara var onsdag. Sånt är inte det minsta roligt.

Idag är det som sagt idrott men den kommer bli väldigt lugn för min del. Jag tycker det är lite tråkigt eftersom att jag är lite pepp på att börja träna något nu efter sommaren (som alla andra typ haha) men jag kan inte förrän jag har snackat med sjukgymnasten/läkaren och ser vad dom föreslår och hur länge dom tycker jag ska vila med foten.. Klantigt Fanny!

Efter skolan åker jag & carro in till linköping och går på stan. Ska se om jag hittar något intressant.

Nu måste jag släppa datorn om jag ska hinna göra iordning mig och packar!
Hörs senare, puss.


Kommentarer
Postat av: Netty♥

Är allt bra med dig idag? :)

2010-09-01 @ 18:35:53
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Fanny Borg

Det är faktiskt sådär. Huvudvärk och känner mig lite hängig :[

2010-09-01 @ 20:26:00
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0