sjuk, sliten men envis tjej.



Godmorgon!
Igå var en riktigt stressig eftermiddagen. Jag har tänkt att spendera hela min helg i Örebro tillsammans med Daniel och åker ganska direkt efter skolan och allt inför tågresan tänkte jag fixa igår. Det jag inte hade räknat med var att jag kommer hem rätt sent från skolan så det tog väl enda fram till 22.00 innan jag var klar med allt jag skulle göra.

Det var faktiskt rätt jobbigt.. Om ni minns att jag för ett tag sedan nämnde att jag har riktigt besvärlig hosta? Den har inte gett med sig. Nu har den även sällskap av en kraftig förkylning också så jag känner mig mer sliten än innan.

Jag kanske är lite töntig, men börjar faktiskt bli orolig över om det är lunginflammation eller något sådant. Det finns viss lunginflammation som är utan feber, och det känns ganska oroväckande eftersom att jag har haft en sån kraftig hosta konstant i två veckor nu, utan uppehåll. Så idag har jag tänkt att ringa vårdcentralen och boka en tid till nästa vecka. Nu är det dags att ta reda på vad som är fel på mig!

Jag kanske hinner skriva ett inlägg efter skolan innan jag åker till Örebro. Om inte - Ha en riktigt bra helg allihopa, så hörs vi när jag kommer hem på söndag kväll!

puss

Kommentarer
Postat av: cilla

Ha en trevlig helg i örebro och hälsa Du gör rätt i att ringa vc så du får kolla upp din hosta och krya på dig kram cill

2010-09-17 @ 10:27:12
Postat av: Fanny Borg

Tack, det ska jag :)

Jovars, det var nog dags att kolla upp det där..

Tack!

kram

2010-09-17 @ 17:08:20
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0