sjunga med en full man mitt i centrum


Rubriken berättar en sak jag gjorde igår. Jag och Carro satt nere vid centrum vid 23tiden och så går det som vanligt förbi berusade människor. Men det var en viss man som ställde sig och snackade med oss väldigt länge. Lite små rolig var han allt - full såklart. Fick honom att sjunga Carina Berg låten mitt i centrum. Kan ni föreställa er hur fint det lät..?

Igår var vi också förmodligen ute i årets sista åskväder. Var det någon annan som äns märkte av att det blixtrade igår kvälll..? Jag hann bara se två blixtrar men lite mäktigt var det allt när det var mörkt ute.

Idag kanske jag ska upp till nya lägenheten, sen har jag lite plugg i helgen att göra som jag tänkte åtminstonde börja med idag och ikväll kanske jag hittar på något, får se hur peppa folk är.

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska fara på bio :)

2010-09-25 @ 17:52:45
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej :) har kört igång en veckans blogg hos mig nu, sista anmälnings dagen imorgon (söndag), imorgonkväll utses vinnaren så passa på att anmäl dig nu för att få chansen att vinna lite reklam för din blogg! Ha en bra dag! Kram/sofie

2010-09-25 @ 20:09:01
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0