skor.skor.skor

Skulle direkt hem efter skolan - trodde jag. Visste att det låg en hög med Svenska Ordkunskap på matbordet som bara väntade på att göras klart. Men sen kom Sofia och undrade om jag ville hänga med en snabbis in till New Yorker och kolla efter nått till henne på lördag. Och det ville jag såklart - Svenskan får gärna vänta.. (en evighet tack)

En snabbis blev istället en hel runda i Norrköping stad, och Isabelle hängde också med oss. Tanken var ju att jag skulle hjälpa Sofia hitta nått men det slutade med att det var jag som köpte mest saker.. Ovanligt? (en söt rosa/leopard mönstrad body + örhängen + skor)

Dessa skor (svarta med små metallploppar på) såg jag första gången precis innan sommaren hade dragit igång på riktigt. Då kostade dessa närmare 400kr och jag kände då att hur gärna jag än ville ha dom (varenda liten cell i mig längtade efter att få gå i dom) så tycker jag att det är lite för dyrt för ett par skor, så jag bestämde mig för att försöka glömma bort dom. Men vet ni vad? Idag hittade jag dessa fina skor igen! Och nu hade priset sänkts till 199kr så jag slog till utan att tveka!

Mina <3



Kommentarer
Postat av: fie fie

så fina på dig! <3 tack för att jag fick dra med dig på en shopping runda ;) <3

2010-09-27 @ 22:13:37
Postat av: Fanny Borg

tack! :D <3 det är hellugnt ;)<3

2010-09-28 @ 06:03:07
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0