Snabbt och lite långsamt.



Tandläkaren gick fort.
Annat jag hunnit med idag är att vara inne i lite olika affärer med pappsen: ÖB i skänninge, Kvarnen, Netto och systembolaget. Vi hann också med en tur ute i skogen och plockade svamp. Vi var ute i ca 30 minuter och lyckades få ihop drygt 2-3 liter kantareller. Sen har jag suttit och gjort klart allt plugg jag hade. Det som tog längst tid var självklart matten men den är klar nu och det känns väldigt befriande.

Mitt dåliga samvete över den lediga dagen börjar torna ner lite. Jag har ju trots att använt tid till att plugga på allt jag kunde göra hemifrån och så har jag varit ute i skogen - en sak som ändå kan relateras till utbildning när man går på ett Naturbruksgymnasie, haha.

Inne på ÖB kunde jag inte låta bli att köpa dessa två.
Lite galna färger och jag ville ha dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0