Långsam helg & plugg. blö!

Den här helgen har gått extremt långsamt.. Jag har varit innanför dörren hela tiden. Inte äns varit ute på balkongen så nada frisk luft för mig. Jag gillar inte virus.. Men min hals och hosta börjar kännas bättre! Jag är heller inte lika hängig, huvudvärken är ovanligare och jag slipper den där plötsliga frossan. Låter som att jag börjar friskna till?

Jag var ju inte i skolan i fredags och nu är jag väldigt efter i Matte C. Vi har drygt 3h matte på fredag förmiddagen och det känns lite oroväckande att ha missat dom lektionerna. Så nu har jag mycket skoljobb att göra innan den här helgen är över. Det är inte bara matte som jag behöver plugga på..

Ha en lugn söndag!
puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0