Utmaning: plugga ifatt


Vad är det värsta när man är sjuk..? Jo förutom att man just är SJUK så tycker jag att det värsta är att man måste stanna hemma från skolan. Kan tyckas vara skönt en dag eller två, men om man är som jag får man lite smått panik över att missa mer än en dag. Men det allra jobbigaste är ju såklart att man måste jobba ifatt allting man missar, vilket inte alltid är det lättaste.

Det är vad jag har kämpat med ikväll och kommer att göra antagligen fram till helgen. Och planer för helgen..? Det har jag inte några direkt. Ska självklart hjälpa till med flytten men annars är det inte så mycket annat som händer. Min plan är att vila och sova så mycket som möjligt så att jag äntligen kan kalla mig själv frisk och återställd till mitt vanliga jag.

Nu blir det sängen för mig.
Såååå trött.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fyller år idag och så har jag lyckats bli sjuk!

2010-09-23 @ 13:33:38
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0