Varför kan inte allt vara i samma stad som man bor i ..?

Sitter hemma just nu, tyvärr. Ska iväg till tandläkaren och mina bussar gick inte ihop sig så att jag skulle hinna till skolan i norrköping på lektion och sen hinna med att åka till linköping och hoppa på enda bussen som gick passande till min tandläkartid i motala.. Helt störigt är det att behöva missa så mycket skoltid tackvare en tandläkartid som antagligen bara tar 10-15 minuter..

Men jag har tänkt att vara lite effektiv hemma idag iallafall. När jag kommer hem från Tandläkaren ska jag jobba med matte och mikrobiologi. Då får jag inte lika dåligt samvete över att jag är hemma idag. Jag försöker ju iallafall göra lite skolarbete hemma istället.

Men nu ska jag pyssla lite innan jag åker!
puss!

just nu:



precis nyss: pappsen fick vara med ofrivilligt på en bild


Kommentarer
Postat av: Ellie

fint hår:)

2010-09-02 @ 13:56:43
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0